søndag 3. oktober 2010

Kjøkkenet rives

Ja, da var oppussing av kjøkken i gang. HG har vært super-flink og stått på og fått rivd skaper og plater slik at han har kommet ned til rupanelet. Litt er det igjen før gips og sparkling settes i gang, men herlig å se det gamle kjøkkenet forsvinne. Har tenkt litt på at kanskje det er dumt og rive det gamle, det var originalt fra 1964, men ser at det begynte å bli håpløst gammeldags, selv om det var bunnsolid.
Min kjære HG-mann har stått på og rivd, mens ungene jeg og jeg har vært på kino. Det er ikke til å komme utenom at man får litt dårlig samvittighet av slik...

Midlertidig kjøkken er laget på gangen hvor det er satt inn hybelkomfyr og alt står stablet rundt. Får nesten litt sånn hyttefølelse av det:)

Ha en fortsatt fin søndag!
Kjenner jeg gruer meg til uka med super-masse å gjøre på jobben.